آشنایی با انواع گردشگری در کشورهای مختلف

گردشگری، پویاترین صنعت در جهان است که زیرشاخه های گوناگونی دارد که در این بین می توان به گردشگری سلامت، گردشگری پزشکی، گردشگری تاریخی، طبیعت گردی و… اشاره کرد.

در ادامه به بررسی تعدادی از کشورهای دنیا می پردازیم که در کدام بخش از این صنعت در حال پیشرفت هستند.

سریلانکا ایده آل ترین مقصد گردشگری سلامت

کشور سریلانکا امروزه توانسته است با برخورداری از جاذبه های طبیعی خود و معابد شگفت انگیزش موجب شود تا گردشگران زیادی با خرید تور سریلانکا به این سرزمین جذاب سفر کنند. سریلانکا نیز باتوجه به سیاست های خود به کشوری تازه وارد و نوپا در زمینه گردشگری سلامت تبدیل شده است.

ترکیه، مقصدی با مراکز خرید شیک

در ترکیه علاوه بر تماشای جاذبه های تاریخی و دیدنی این شهر، می توان در نمایشگاه ها و فستیوال های مختلف بین المللی نیز حضور پیدا کرد. نمایشگاه های استانبول در ترکیه چند سالی است که جایگاه خود را در عرصه بین المللی پیدا کرده اند و تاجرانی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. نمایشگاه بین المللی مبلمان، جشنواره قهوه، جشنواره خرید، مرکز خرید تراسیتی و فروشگاه هایی نظیر فلورمار نمونه ای از مکان ها و رویدادهای محبوب در ترکیه می باشند.

فروشگاه لوازم ارایش در انتالیا

طبیعت گردی در مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرق آسیاست و از دو بخش اصلی تشکیل شده است که هر کدام توسط دریای چین از هم جدا شده اند. جاذبه های گردشگری مالزی مانند جزایر زیبا، سواحل، شهرهای بسیار زیبا، مکانهای تاریخی و ماجراجویی به گردشگران تور مالزی تجربه کم نظیری را ارائه می دهند.

روسیه، کشور تزارها

روسیه، پهناورترین کشور دنیا که با برخورداری از بناهایی با معماری منحصر به فرد ،کلیساهای بزرگ و دیگر مناطق توریستی و مخصوصا طبیعی خود همچون میدان سرخ، کاخ کرملین و رودخانه نیوا سالانه گردشگران زیادی را جذب می کند .مسکو، سنت پترزبورگ و قازان علاوه بر اینکه مکان های برای تماشای تاریخ و قدمت این کشور می باشند سه تا از بهترین شهرهای جهان برای توریسم سلامت و یا پزشکی نیز هستند و اکثر مسافران تور روسیه به این سه شهر زیبا سفر می کنند.

نمایشگاه گردشگری سلامت مسکو و نمایشگاه لوازم چشم پزشکینمونه ای از نمایشگاه های بین المللی روسیه  این کشور می باشند که گردشگران زیادی را در عرصه پزشکی جذب می کنند.

تایلند، تلفیق طبیعت بکر و معابد

تایلند محبوب ترین مقصد توریستی در جنوب شرقی آسیا می باشد و به همین دلیل است که تقریبا هر چیزی را می توانید در آن پیدا کنید، از سواحل کریستالی آبی و جنگل های انبوه گرفته تا غذای های عالی و خانه های ساحلی ارزان قیمت و برخی از بهترین هتل های لوکس جهان. جزیره فی فی پوکت و باغ گل رز بانوک ، پارک ملی خائو سوک نمونه ای از جاذبه های این کشور هستند.


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر هلال احمر , لینک شما در اینجا