5 رستوران برتر دبی

دبی پر ترددترین شهر کشورعمارات متحده عربی، با انواع مکان های دیدنی و شهری بسیار پیشرفته و لوکس برای تمام گردشگران بوده و جذابیت های زیادی را در بر دارد. شهرت مدرن بودن دبی زبان زد خاص و عام است و مسلما همچنین شهری رستوران های لوکس با انواع غذاهای عربی و بین المللی خوش طعم و لذیذ با بهترین کیفیت را دارد. بعد از اینکه برای سفرتان بلیط هواپیما دبی را تهیه کرده اید، همراه با الفبای سفر چند رستوران برتر دبی را معرفی می کنیم تا غذاهای خوشمزه را در طول سفرتان امتحان کنید.

رستوران ژاپنی زوما دبی – Zuma

طعم فوق العاده یک غذای ژاپنی لوکس و گران قیمت را در رستوران زوما دبی در سفرتان با تور دبی امتحان کنید. رستورانی با غذاهایی با کیفیت بالا که از محبوبیت زیادی برخوردا است. طراحی داخلی عالی به سبک ژاپنی و فضای شیک و دلپذیر در این رستوران به چشم می خورد. رستوران زوما از 2 طبقه تشکیل شده و انواع غذاهای ژاپنی و نوشیدنیهای گوناگون را به مهمانان خود ارائه می دهد. از جمله غذاهای خوش مزه این رستوران استیک با سس قارچ،ساشیمی،سوشی، انواع غذاهای گریل شده و ماهی های کبابی miso marinated black cod که با لیمو سرو می شوند و طعم متفاوتی دارند را می توان نام برد.

رستوران فرانسوی La Petit Maison

این رستوران نیز جز 100 رستوران برتر در دبی است که پیشنهاد می کنیم در سفر با تور دبی تابستان 97 حتما غذاهای بی نظیر این رستوران فرانسوی را امتحان کنید. بیشتر غذاهای این رستوران غذاهای فرانسوی سنتی مدیترانه ای است، از ویژگی های خوب و بارز این رستوان حفظ عطر و طعم این غذاهای سنتی است. منوی غذاهای این رستوران مدام در حال تغییر است و از غذاهای خوشمزه رستوران La Petite Maison دبی می توان به ماهی های که با پودر مخصوص طبخ می شوند loup de mer in croute de sel,، غذاهای دریایی که با کنگر فرنگی و گوجه فرنگی سرو می شوند و انواع گوشت های کبابی و گریل اشاره کرد.

رستوران Ossiano

ورود به رستوارن Ossiano قطعا بر خلاف تجربه رستورانهای دیگر در دبی و یا در سراسر جهان است. این رستوران زیرزمینی توسط آکواریوم بزرگی احاطه شده است، انگار که در اعماق اقیانوس به صرف غذا مشغول هستید! منوی این رستوران شامل غذاهای دریایی است. حدود 65000 آبزی در آکواریم رستوارن Ossiano زندگی می کنند که تماشای آنها در موقع خوردن یک غذای خوش طعم تجربه تکرار ناپذیری است. غذاهای دریایی این رستوان به زیباترین شکل ممکن تزئین شده و طعم فوق العاده غذاها به همراه سرو خلاقانه آن، به منحصر به فرد بودن این رستوران می افزاید.

رستوران هندی آرمانی آمال دبی – Armani/Amal

بهترین غذاهای هندی را در رستوران آرمانی دبی که در برج خلیفه قرار دارد را می توانید امتحان کنید. رستوران آرمانی بخشی از هتل آرمانی است که دارای فضای بسیار شیک و مدرن و غذاهای کم نظیر و با کیفیت است.

طراحی داخلی مینیمالیستی رستوران با طراحی مدرن هتل مطابقت دارد و قرار گرفتن در این فضا به همراه خوردن یک غذای تند هندی یک تجربه متفاوت برای شما است. منوی این رستوران بسیار متنوع است وعلاوه بر دارا بودن غذاهای مختلف هندی، انواع غذاهای کشور های مختلف در آن به چشم می خورد.

رستوران چینی ژنگ هیز دبی – Zheng He’s

رفتن به رستوران های دبی که بسیار متنوع هستند و جزو جاذبه های گردشگری دبی محسوب میشوند و امتحان کردن یک غذای خوش طعم چینی یک تجربه عالی است. بهترین غذاهای چینی کلاسیک با تنوع فراوان در این رستوران سرو می شود. این رستوران با تلفیق فرهنگ غرب و شرق و تمرکز بر ارائه غذاهای چینی، ترکیبات شگفت انگیز و خوشمزه ای در طبخ و طعم غذا ایجاد می کند. دکور رستوران ژنگ هی از، ساده بوده ولی نشانه های از فرهنگ چینی در آن به چشم می خورد.
با استفاده از طعم دهندهای مخصوص مانند سس بالزامیک شیرین و زده تخم مرغ، غذاهای چینی بسیار خوش طعمی توسط این رستوران سرو می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر هلال احمر , لینک شما در اینجا