تعطیلات هیجان انگیز در دبی

در تمام نقاط دبی هیجان وجود دارد، سوال این است که از نظر شما هیجان چه معنی ای دارد؟

ممکن است با زیپ لاین از میان آسمان خراش ها عبور کنید، با موتورهای چهار چرخ بر روی شن های بیابان به گشت و گذار بپردازید، در پیست اسکی دبی سورتمه سواری کنید و یا برفراز امواج نیلگون خلیج فارس پرواز کنید، دبی دارای انواع ماجراجویی های هیجان انگیز برای جوانان و کسانی که دارای دل جوانی هستند می باشد. در ادامه شاهد انتخاب های هیجان انگیز آژانس هواپیمایی الفبای سفر، برای تور دبی تابستان 97 خواهید بود.

فرار از طبیعت!

پیاده روی، دوچرخه سواری و یا کایاک سواری در کوهستان های سنگی

Hatta محل بسیار مناسبی برای افرادی که به دنبال هیجان وعاشق طبیعت، که به دوچرخه سواری، پیاده روی و کایاک سواری در کوهستان هستند می باشد. از میان آسمان خراش های پر زرق و برق شهر دبی، با یک رانندگی 90 دقیقه ای به ارتفاعات دامنه کوهستان حَجَر خواهید رسید، جایی که تضاد رنگ های سرخ و خاکستری صخره ها و رنگ آبی درخشان آب های خلیج عمان به چشم می خورد. این ارتفاعات هوای خنک تری نسبت به مرکز شهر دبی دارند. شهر حتا (Hatta) زمانی به خاطر قلعه و مزارع بیابانی اش شناخته می شد اما اکنون به عنوان محلی برای ورزش دوستان شناخته می شود، در این کوهستان دوچرخه سواران می توانند هیجان دوچرخه سواری در مسیری خاص را تجربه کنند و همچنین می توانند در آب های سد حتا، کایاک سواری کنید و اگر می خواهید که از مناظر طبیعی شهر حتا برای مدت زمان بیشتری لذت ببرید می توانید در هتل چهار ستاره قلعه حتا اقامت داشته باشید.

هزینه اجاره کایاک برای هر نفر 60 درهم می باشد.

تفریگاه اکس لاین دبی

توسط طولانی ترین زیپ لاین شهری دنیا از بین آسمان خراش ها عبور کنید.

به روز ترین ماجراجویی هیجان انگیز دبی (زیپ لاین) در تفریحگاه اکس لاین دبی است که یکی از سریع ترین زیپ لاین های دنیا به دلیل داشتن شیب زیاد می باشد به همین دلیل باید زیپ را محکم بچسبید چون قرار است با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت از میان شهر عبور کنید.حتی تصور تماشا منطقه درخشان تفرجگاه دبی از ارتفاع خیلی هیجان انگیز است.زیپ لاین اکس لاین دارای 16 درجه شیب و طول یک کیلومتر است، با وجود 2 عدد زیپ لاین شما می توانید این تجربه هیجان انگیز را با یک نفر دیگر نیز شریک شوید و با وجود قرار داشتن دوربین Go-Pro بر روی کلاه ایمنی از تجربه عالی شما ویدیو و عکس ثبت خواهد شد.

هزینه زیپ لاین برای یک نفر 650 درهم امارات و برای دو نفر 1200 درهم امارات متحده است.

تلفن:+971 4 457 3212

ساحل کایت – Kite Beach

در هیجان انگیزترین ساحل دبی تفریح کنید

این ساحل محلی برای اجتماع افرادی که به کایت و بادبادک بازی بر فراز آب های خلیج فارس علاقمند می باشند است. شما می توانید تجهیزات بادبادک بازی را از متصدیان محل اجاره کنید و چالش بادبادک بازی خود را شروع کنید.بعد از ظهرها زمانی که باد شروع به وزش می کند و آب های ساحل مواج می شوند تفریحات هیجان انگیز شروع می شوند، می توانید بنشینید و از نمایش های آکروبات آبی لذت ببرید و یا قسمتی از این ساحل پهناور را برای استراحت انتخاب کنید که چشم اندازی به برج العرب داشته باشد.هنگامی که احساس گرسنگی کردید به سمت Salt در ساحل کایت بروید. سالت در ابتدا یک ماشین تهیه غذا بوده اما اکنون به یک رستوران بزرگ تبدیل شده است.منو ساده این رستوران شامل اسلایدرها (مرغ، پنیر و چیپس)، سیب زمینی سرخ شده، لیموناد صورتی و بستنی رژیمی است.

آدرس: 2C Street, Umm Suqeim

رستوران سالت در ساحل کایت دبی

راهنما سافاری

از سافاری تا موتورهای چهار چرخ در بیابان های دبی

برای گشت و گذار و دیدن بیابان های بی نظیر عربی می توانید در تور سافاری شرکت کنید. در تور سافاری به حیات وحش دبی خواهید رفت و از نزدیک می توانید بزهای کوهی و غزال ها را از نزدیک تماشا کنید.همچنین می توانید سوار شتر بشوید و یا در ماه های خنکتر می توانید بر روی تپه های شنی اسکی روی شن انجام بدهید همچنین ماجراجویی های عربی شامل سافاری های شبانه نیز می باشد. از دیگر جذابیت های سافاری تماشای چشم انداز غروب خورشید به همراه 3 وعده غذایی شامل غذاهایی برای گیاه خواران است.تور سافاری بیابانی دبی بهترین راه برای دوری شلوغی شهر دبی است و همچنین تجربیاتی کسب خواهید کرد که هیچ وقت فراموش نمی کنید.

هزینه برای یک نفر از 231 درهم امارات شروع می شود.

تلفن: 800 ARABIAN (272 2426)

تور سافاری در دبی

سواری بر روی تپه ها

کمر بندهای خود را برای هیجان انگیزترین سواری زندگی محکم ببندید!

Dune Buggies وسایل نقلیه ای می باشند که برای رانندگی در صحراها سفارشی ساخته شده اند.Buggies فاقد درب، سقف و پنجره می باشند اما دارای یک قفس آهنی، صندلی های اسپرت، لوازم ایمنی و کمک فنرهای بسیار قوی برای سریعتر بالا و پایین رفتن بر روی تپه های شنی می باشند. شما می توانید صبح ها، بعد از ظهرها و شب ها با Dune Buggy به جنگ تپه هایی با شیب 45 درجه بروید.


تلفن: +971 50 276 8333
وب سایت: info@dunebuggydubai.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر هلال احمر , لینک شما در اینجا