تفریحات جذاب شبانه استانبول – قسمت اول

آیا بلیط هواپیما استانبول را تهیه و برای یک سفر خاطره انگیز، خود را آماده کرده اید؟ این را بدانید که استانبول شهری است که ترکیبی از فرهنگ شرق و غرب را در خود نهفته است و زمانی که خورشید در این شهر غروب می کند از مناظر گرفته تا مراکز خرید همه چیز جذاب تر می شود. اما می دانید که در تور استانبول چه تفریحات سرگرم کننده ای در شب هنگام در انتظار شماست؟ با الفبای سفر همراه باشید.

 

گشت و گذار با کشتی

 منارهای مسجد ایاصوفیه و گنبدهای مسجد سلیمانیه در شب چشم انداز افسانه ای به استانبول می بخشند و بهترین محل برای تماشای آنها عرشه کشتی است، با تور استانبول می توانید در تنگه مشهور بسفر سوار بر یک کشتی و یا قایق شده و در یک مسیر آبی جذاب از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. انعکاس نور بر روی عرشه کشتی و روی سطح آب زیبایی چشم انداز را دو چندان می کند، همچنین انواع غذا و نوشیدنی را می توانید بر روی عرشه کشتی امتحان کنید و همراه با موزیک های زنده و شاد یک شب پر هیجان را برای خود بسازید.

 

 

تماشای رقص سماع

رقص درویش های چرخان در استانبول و البته در کشور ترکیه از شهرت زیادی برخوردار است. رقص و چرخیدن درویشان، سماع نام دارد که دارای فلسفه عرفانی بوده و یک مراسم مذهبی است در تور استانبول تابستان 97 می توانید یک شب بلیط تماشای این مراسم را تهیه کنید. موزه ی گالاتا مولوی که در نزدیکی برج تاریخی گالاتا می باشد و یا سالن تئاتر hodjapasha از مکان های برگزاری این مراسم هستند. این مرکز تاریخی، محل برگزاری رقص های سنتی ترکی و همچنین مراسم سماع درویشان است. این مراسم شنبه، یکشنبه دوشنبه، چهارشنبه وجمعه ساعت 19:30 اجر می شود . این مکان جایی برای دیدن تجربیات “عرفانی” درویش ها است. در سفر با تور استانبول تابستان 97 حتما از این مراسم مذهبی و عرفانی بازدید کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر هلال احمر , لینک شما در اینجا